Moja kolekcja kosmetyków

by - 20.11.16

Ostatnio stwierdziłam, że uzbierało mi się trochę kosmetyków, co prawda, dla niektórych to nawet nie 1/4 ich własnych. Jednak ja nigdy nie robiłam i musi kiedyś nadejść czas kiedy wam to pokaże. Dlatego dziś pokaże wam moją maleńką kolekcję kosmetyków i je krótko opisze.

EOS 

Dostałam go od przyjaciółki, ma smak i zapach miętowo - waniliowy i jest świetny. Pewno większość z was już go zna i wie jak się sprawdza, dlatego nie będę go dłużej opisywać.




GOLDEN ROSE MATTE LIPSTICK CRAYON  nr 13

W sumie, mam ją od niedawna i nie zdążyłam jej jeszcze za bardzo ją przetestować, ale co mnie urzekło, to jej kolor, jest piękny !



WIBO MILLION DOLLAR LIPS nr 2

Matowa pomadka, którą kupiłam mojej mamie, ale jej się nie spodobała. Zresztą się nie dziwię. Jest fatalna. Niby jest trwała i bardzo ciężko ją zmyć, gdyż jest matowa, ale jak już wyschnie, to okropnie się klei. Nie można z nią wytrzymać 5 minut na ustach, gdyż ta wada jest strasznie drażniąca.



LOVELY COLOR WEAR nr 2

Używam jej już jakiś czas i się bardzo dobrze sprawdza, może nie jest jakaś bardzo wytrzymała, ale spełnia moje małe wymagania.


MISS SPORTY PERFECT STAY

Kolejny produkt, tym razem korektor, co nie jest jakiś bardzo trwały, ale znów spełnia moje wymagania. Używam go bardzo rzadko, kiedy gdzieś wychodzę, a jakieś niedoskonałości się pokażą na mojej twarzy.


LOVELY PUMP UP MASCARA

Maskara, moja pierwsza w życiu, kupiłam ją tylko ze względu na jej cenę i dobre opinie. Kiedy pierwszy raz pomalowałam nią moje rzęsy byłam przerażona, wszystkie były posklejane i nie wyglądało to za dobrze, może to przez moje nieumiejętne posługiwanie się tym produktem. Jednak po jakoś 2 tygodniach, malowało mi się nią coraz lepiej, dziś jestem zadowolona z efektu jaki daje na moich rzęsach.



Mieliście kiedyś któryś z tych produktów? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!
Do kolejnej niedzieli!

You May Also Like

16 comments

  1. Fajny post ;) Ja również mam pomadkę w kredcę od Golden Rose :) Sprawuje się świetnie :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wiele kosmetyków które sama posiadam, pomadka z lovely a mnie się w ogóle nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę maskarę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tą pomadkę Wibo od dawna mam ochotę :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely pump up jest bardzo dobry! :D Tani, ale za to jakosc spełnia wymagania
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kosmetyki! Miałam kiedyś ten sam korektor, ale nie byłam jakoś mega zadowolona z niego :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kredka z Golden Rose jest świetna, nie pożałujesz ^^

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. I love EOS *-* Awesome products! Thanks for sharing *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  9. z twoich produktów to miałam eosa, jednak całego niebieskiego. ich zapachy sa naprawdę ujmujące i bardzo dobrze sprawdzają mi się przy nawilżaniu ust :)
    powodzenia w dalszym kolekcjonowaniu kosmetyków!
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam eosy i te kredki do ust z Golden Rose ;))

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  11. Super produkty! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko znam, super produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do eosów, bo wydawały mi się tak bardzo obleganym produktem tylko ze względu na to,że kazdy je ma, jednak skądś muszą wziąć się te wszystkie pozytywne opinie na ich temat!
    Uwielbiam produkty do ust Golden Rose!

    Obserwuję i cieplutko zapraszam: carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy10:39 PM

    Bardzo fajny jest ten korektor z miss sporty. Mam go od 2 lat i chyba nie ma lepszego pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie tusz Lovely się nie sprawdził. Lubię za to pomadkę w kredce GR, ale mam inny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem zakochana w produktach Golden Rose :D A pozostałych kosmetyków nie używałam, ale może przetestuję któryś z nich ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,