Rok blogowania - podsumowanie

by - 13.11.16

Hej


Czas mija tak szybko, ledwo się obejrzałam, a to już rok od opublikowania pierwszego posta na tym blogu. Jestem bardzo dumną z siebie i Weroniki, że mimo wielu załamek, nie poddałyśmy się i tworzymy to dalej. Jestem tez dumna z was, moi drodzy czytelnicy, bo gdyby nie wy, to to wszystko nie miałoby żadnego sensu. Ale jesteście i macie ogromny wkład w nasz sukces, za co bardzo wam dziękujemy. Koniec tych podziękowań i przejdźmy do podsumowania tego okrągłego roku.

NAJBARDZIEJ POPULARNE POSTY


Od pierwszego postu zebraliśmy ponad 14 tys. odwiedzin, za co jesteśmy bardzo dumne, bo to wielka liczba. Jednak były na blogu wpisy, które miały większy, lub mniejszy zasięg.
Przedstawię wam 3 te najczęściej czytane.


Ten post zajmuje pierwsze miejsce wśród wszystkich, opublikowanych na blogu. Nie spodziewałam się, że ten tag osiągnie tak wielką ilość wyświetleń. Ogólnie byłam jedną z pierwszych osób, które wykonały ten tag.




To były pierwsze inspiracje w moim wykonaniu, nie spodziewałam sie tak pozytywnego odzewu za co dziękuję bardzo!



Notka taka typowo pogadankowa o maksach, które każdego dnia nakładamy na siebie. Jeśli ktoś ma ochotę dowiedzieć się więcej, zapraszam!


To tyle co mam wam do powiedzenia i jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI, bez was by tego nie było.

You May Also Like

20 comments

  1. Gratuluję i życzę wytrwałości oraz dalszych sukcesów!
    Podoba mi się to że zostały przedstawione najpopularniejsze i najchętniej czytane posty z danego okresu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Kochane ! Wytrwałości i samych wspaniałych sukcesów życzę ! ;-) Pozdrawiam ! ;-)

    MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję roku prowadzenia bloga! ładne statystyki - sama miałam podobne po taki samym czasie działalności :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. przed Wami jeszcze na pewno mnóstwo przeżyć blogerskich :) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, oby Wam się to nie znudziło ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Życzę dalszych sukcesów i coraz więcej pomysłów, oraz chęci!
    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje roku spędzonego tutaj i życzę dalszych sukcesów! :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!Mi niedawno stuknęły dwa lata tutaj :-)
    Życzę wtrwalości i kolejnych lat blogowania <3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za kolejny rok, a nawet więcej blogowania! <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow! Podziwiam! Rok blogowania to już ogrom czasu. Ja dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że nie minie mi zapał do blogowania.
    Pozdrawiam cieplutko

    http://nolifewithoutlittlethings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Trzymam kciuki za kolejne świetne lata! :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rok to niezły wynik! Obyście miały okazję świętować kolejne urodziny :) Powodzenia!

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję roku na blogu i życzę wytrwałości w dalszym bloggowaniu. Jestem tu pierwszy raz, ale z ciekawości zajrzałam na te najpopularniejsze posty. Rzeczywiście, nie dziwię się, że są często czytane. Buziaki!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Życzę dalszych sukcesów, cudnych postów i jak najwięcej
    szczerych i kochanych czytelników :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)
    Uwielbiam Waszego bloga :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję roku i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! :3

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam ten post o maskach! A to juz rok minął :o
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no widzisz! Cieszę się, że mamy takich czytelników.

      Usuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,