3 basic outfits

by - 27.11.16

Każda z nas ma w swojej szafie pełno "basiców" tzn. takich podstawowych, prostych ubrań jak np. biały t-sirt. Często jednak, jak kobiecie przystało, nie wiemy jak je połączyć lub "nie mamy w co się ubrać". Dlatego przygotowałam dla was 3 stylizacje, które mogą was zainspirować, a zrobione są właśnie z takich basiców.

1.




 legginsy- decathlon


2.


 t-shirt- sinsay / boyfriend jeans- Lidl / shoes- deichmann

3.

 skirt- house / shoes- deichmann

You May Also Like

16 comments

  1. Drugi i trzeci outfit są świetna! Zwlaszcza trzeci, taki dziewczęcy!
    POZDRAWIAM
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej odpowiada 2 outfit ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz dobry gust. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne outfity
    xhttp://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza i kurtka jeansowa - na cieplejsze jesienne dni - najlepiej!
    Trzeci outfit bardzo fajny :)
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja jest fajna ale jak dla mnie trzecia wygrywa wszystko! Niby zwykła czerń a jednak ma coś w sobie ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi outfit to mój ulubieniec, choć połączenie bluzy i kurtki jeansowej też uwielbiam!

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety żadna mnie nie zainspirowała, ale według mnie 2 stylizacja wygrywa!
    życzę dużo sukcesów na blogosferze :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna spódniczka z firmy hause :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/11/styl-casual.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne te jeansy z Lidia, ten sklep coraz bardziej zaskakuje mnie pod względem ubrań!

    OdpowiedzUsuń
  11. numer dwa mi się podoba,ale bez skarpetek!:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie Ci w sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 zestaw najlepszy choć 2 też niczego sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wpis!

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    .
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,