Ulubieńcy Wakacji ~ Weronika

by - 10.9.16

Hejooo!
Troszkę mnie tu znowu nie było, ale mam tego powody głownie było to przez zabieg który miałam dzisiaj i bardzo się nim stresowałam. No a teraz na plecach mam szwy i mega boli jak wykonuje jaki kol wiek ruch. No dobra, ale nie o tym post. Ola dodała swoich ulubieńców wakacji więc postanowiłam, że dodam to i ja.


Kosmetyki do pielęgnacji ciała

Pierwszym produktem jest balsam do ciała o zapachu kakowym z ziajii. Mega szybko się wchłania i nie jest tłusty. I mega ładnie pachnie.



Drugi produkt też jest z ziajii. Tym razem jest to tonik antybakteryjny. Po jego użyciu skóra jest świeża i oczyszczona. 

Kosmetyki 

Jednym z ulubieńców jest błyszczyk do ust z Bell. Jest to Lip Gloss Nude 05. Ma bardzo ładny i naturalny kolor.




Ubrania 

Pierwszą rzeczą jest sukienka kupiona w C&A. Jest śliczna biła w szare i różowe zdobienia.



Kolejne to Roshe Run. Moje ukochane buty, są mega wygodne.



I ostatnią rzeczą jest koszulka z Kermitem która jest  mojego taty ale mega mi się spodobała więc mu ją podwędziłam.  Co prawda jest kilka rozmiarów za duża ale ja kocham  nosić za duże koszulki.


Piosenka

Moim ukochanym hitem w wakacje była piosenka:

Shawna Mendesa- "Treat you better"


Książka

W wakacje przeczytałam super książkę. Jest mega ciekawa i na pewno wzruszająca. Jej tytuł to                                                                                  "Hopeless"



No i to już chyba koniec moich ulubieńców wakacyjnych. 
Do następnego.



You May Also Like

2 comments

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,