Ulubieńcy Wakacji ~Ola

by - 28.8.16

Cześć kwiatuszki

To jak? Zaraz szkoła? No cóż, wszystko się kiedyś kończy. Ale spokojnie to tylko ok.180  dni w szkole, szczerze, to nie jest tak źle, zawsze mogło być gorzej. Nie będę przedłużać, i przejdę do tematu.
Ulubieńcy, ech... dla mnie coś nowego. Stwierdziłam, że w taki, a nie inny sposób podsumuję te dwa miesiące przerwy od szkoły.

Kanał na YouTube

Na ogół, sprzątanie to dla mnie katorga, jak mogliście w wcześniejszych postach to zauważyć. Na kanale Melissy możecie zobaczyć jej sposoby na szybkie i łatwe posprzątanie różnych pokoi, urządzeń itd. Mi dała mocnego kopa w d*pę, przez co szybko posprzątałam mój pokój jej sposobami (a ja naprawdę jestem wielkim leniem i niechlujem).

Piosenka

Kungs vs Cookin’ on 3 Burners - This Girl


Piosenka bardzo energiczna i typowo wakacyjna, szybko wpada w ucho i jest po prostu... Ach! Chyba rozumiecie!



Aplikacja na telefon
Hay Day

Tak, Hay Day to gra, ale kiedy przypomniało mi się, że kiedyś grałam w to, zainstalowałam i zaczęłam rozgrywkę.

Instagram

Jeden z piękniejszych i najbardziej inspirujących profili na instagramie jakie kiedykolwiek widziałam. Z podziękowaniem dla @fakesromnosc za polecenie! Jej blog- wpadajcie!




Książka
John Green -Papierowe Miasta
Czytałam ją rok ale ćsiii... Tutaj znów podziękowanie dla tej skromnej osóbki wymienionej wyżej za pożyczenie mi jej na OKRĄGŁY ROK!!! Mówiłam już, że jestem leniem? Papierowe Miasta bardzo lekko się czyta, ale UWAGA! WCIĄGA! Fajna opcja dla osób, które lubią przeżywać emocje wraz z bohaterami.

(zdjęcie robione telefonem)

Serial
The 100
Pierwszy serial jaki kiedykolwiek zaczęłam oglądać i się zakochałam 
-kopiuj, wklej opis z filmweb.pl-
Nuklearna wojna niszczy cywilizację na planecie. Po wielu latach ze statku kosmicznego z ocalałymi ludźmi zostaje wysłana na Ziemię grupa nieletnich przestępców w celu kolonizacji. 

Jeśli spodziewaliście się jakiś kosmetyków itd. to niestety, zawiodłam was, ale nie jestem osoba która ma miliardy kosmetyków do pokazania, a ulubieńcy z jednym kosmetykiem byli by trochę bezsensu.

Jacy są wasi ulubieńcy?

A na koniec zachęcam do zaobserwowania mojego Instagrama, jeśli oczywiście cię zainteresuje! Już niedługo będzie tam 100 followersów!


You May Also Like

8 comments

  1. Muszę koniecznie przeczytać tą książkę bo już dużo o niej słyszałam :) i super masz ulubieńców :)
    Zapraszam do siebie http://panidosiaczek.blogspot.com/
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dobrze mieć wakacje jeszcze przez miesiąc :D książka brzmi bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka też jest moim ulubieńcem tegorocznych wakacji, a Papierowe miasta miałam zamiar raczej obejrzeć :)\
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Papierowe miasta" były fajne, choć ich zakończenie mnie trochę zawiodło :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie prawda, aoe jakby tak pomyśleć to musialo sie tak stać. Dwa różne światy.

      Usuń
  5. A to może pomóc w utrzymaniu porządku w naszych stylowych torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie sobie zainstalowałam tą grę Hay Day :D
    Fajni ulubieńcy :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Papierowe Miasta widziałam film, książkę sobie odpuszczę! Piszesz, że wciąga, a czytałaś ją rok xd W sumie ja czytałam "Złodzieja pioruna" 4 miesiące :D
    Pozdrawiam! Fajni ulubieńcy :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,