Rutyna

by - 24.9.16



Hey

Właśnie grałam w simsy i mnie wywaliło. Dlatego tu jestem, stwierdziłam, że wpadnę tu by sprawdzić statystyki a jednak wzięłam się za posta. Tak jakoś mnie naszło. :)



Tak na spontanie wymyśliłam właśnie temat tej notatki. Rutyna... Wakacje się skończyły, a my powracamy do tego nie zbyt miłego planu dnia. Dlaczego nie miłego? Hmmm... nie wiem jak wam, ale mi wstawanie o 6 rano i powrót do domu o 15 się nie uśmiecha. Zaraz i tak wpadnę w szpony codzienności i przyzwyczaję się do tego. Ale szczerze, na dłuższą metę robi się to wszystko nudne... okej, już jest nudne. Codziennie robić to samo, ach! to jak jeść codziennie te same posiłki. W końcu dojdzie do tego, że nie będziesz mógł patrzeć na swoje śniadanie. Dlatego czasem dobrze jest zrobić sobie małą odskocznie np. jeśli jedziesz do szkoły autobusem, wstań wcześniej i wskocz na rower albo jeżeli rano robisz sobie jakieś mizerne śniadanie, tym razem postaraj się i zrób coś zdrowego, kolorowego jak by było z instagrama. Aż zgłodniałam. Jak Wy odskakujecie od rutyny?
(zdjęcia z wakacji)



Chciałabym was także przeprosić za moją nie obecność, 2 klasa gimnazjum jest trudniejsza niż mi się wydawało i mam teraz mnóstwo projektów do zrobienia, i tysiące kartkówek. Jednak postaram się wrócić do systematycznego wstawiania postów.

You May Also Like

8 comments

  1. Ja od rutyny odskakuję na siłowni :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie moją rutyną jest tylko wstawanie rano, ale chyba się niestety ona niedługo zacznie... Śliczne zdjęcia, aż chce się wrócic do wakacji. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie rutyna też się zaczęła. Ja myślałam, że 2 klasa to masakra, ale 3 nie lepsza :/
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja staram się codziennie robić co innego, raz do szkoły jadę autem, raz piechotą. Po szkole czasami wyjdę ze znajomymi, innego dnia obejrzę jakiś ciekawy film. Staram się, żeby nie było nudno ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety rutyna jest częścią naszego życia. Ja od niej odskoczyłam zakładając bloga o paznokciach hybrydowych czyli o czymś co lubię i mam mnóstwo wiedzy i inspiracji. :) Zapraszam
    www.seminails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. urokliwe zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja codziennie robie cos innego, zeby wlasnie nie dac sie zlapac rutynie!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,