Serial na nudę

by - 16.1.17

Hej!
Wiem że dawno mnie tu nie było, ale powracam do was w nowym roku, pełna energii i pomysłów na nowe posty. Będę starała się chociaż raz w miesiącu dodać post. Mam nadzieję że uda mi się dotrzymać tego słowa.



Na dworze mamy piękna zimę. Niedługo zaczną się ferie a inni już je mają, więc mam dla was propozycje serialu który możecie obejrzeć w nudne zimowe wieczory.
Serial ten nosi tytuł "Skam". Jest to Norweski serial o nastolatkach. Bardzo ciekawy. Przedstawia trudy życia nastolatków. Cieszy się on popularnością w Norwegii, ale powoli zdobywa też fanów w Ameryce i Europie. Trafił również i tutaj, do Polski. Co prawda nie jest jeszcze emitowany w telewizji ale to niedługo sie chyba stanie przynajmniej ja tak twierdzę. Wszystkie odcinki można znaleźć na cda.pl
Moim zdaniem serial jest super na zbicie czasu, opisuje życie nastolatków i ich problemy w życiu prywatnym jak i w szkole. Serial godny polecenia.



Serial ten składa się z 3 sezonów które mają po 11-13 odcinków. Są one przetłumaczone na język polski przez 2 dziewczyny, które dodają później napisy polskie.
Jeśli obejrzycie choc kilka odcinków dajcie znać czy serial się wam spodobał. No chyba że juz go znacie i oglądaliście wtedy dajcie znac co o nim sądzicie.

You May Also Like

5 comments

  1. Słyszałam właśnie o tym serialu na wielu blogach, ale nie ciągnie mnie jakoś do tego, żeby go oglądnąć.

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega! Szukam jakiegoś serialu, bo mam teraz dużo wolnego, na pewno go sprawdzę!


    http://agnieszkapola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam go i też serdecznie mogę polecić! Fajny post <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam go i też serdecznie mogę polecić! Taki prawdziwy i idealny na ferie, czy wieczorną nudę. Świetny blog!

    maddiedreamer.blogspot.com - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. UWIELBIAM TEN SERIAL :)
    Jest po prostu Boski :)
    Mało brakuje mi do 150 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,