Żenady Mody 2016

by - 31.12.16

Każdego roku jest moda na coś innego, dziś, ze względu, że kończy się rok 2016 mam dla was żenady mody, oczywiście podkreślam, że jest to moje osobiste zdanie i nie bierzcie tego do siebie.


U mnie w szkole są dziewczyny które chodzą w tych butach, nie mam bladego pojęcia dlaczego mnie się nie podobają, są po prostu okropne!



Same w sobie Mom Jeans mi się podobają, ale te z dziurą na tyłku to jednak za dużo. Po co zakładamy takie spodnie skoro mają nam odkrywać pośladki, taniej by wyszło gdybym do majtek doczepiła sobie nogawki.




Te botki są bardzo modne w tym sezonie, zwłaszcza te takie jakby plastikowe, jednak wg mnie wyglądają jak takie wielkie krowy, ten obcas jest taki potężny, przynajmniej taki daje efekt, najgorzej jednak, jak dziewczyna założy takie, przeźroczyste botki i do tego dresy Adidasa.



Ten trend odkryłam całkiem niedawno, choć na pokazach mody pojawił się już dawno, nie wiem jak wy uważacie, ale dla mnie to wygląda jak takie nogi jakiejś bardzo puchatej kury albo alpaki.


A wam, jak podobają się te trendy?

Życzę Wam wszystkim szczęśliwego Nowego Roku!

You May Also Like

6 comments

  1. Każdy ma swoje gusta, a niektóre z tych rzeczy nie są takie złe. Według mnie najgorsze są spodnie z falbanami

    OdpowiedzUsuń
  2. Szanuję Twoje zdanie ;) Ja osobiście nie mam nic do żadnej z tych rzeczy ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wszystkie są ok oprócz tych butów na koturnie, które chyba zaistniały trochę wcześniej niż 2016. W 2016 to jakieś spóźnialskie karyny musiały nosić :P Ripped jeans kocham, sama bym się nie odważyła, ale jeśli ktoś ma tyle pewności siebie, żeby je nosić, to szanuję. Botki kocham absolutnie, spodnie z falbanami nie wyglądałyby na moich nogach dobrze, ale też ciekawy trend :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem botki są całkiem spoko, resztę przedstawionych propozycji można zaliczyć do żenad :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają buty na koturnie i botki. Sama je noszę, bo mam tylko 150cm wzrostu i chcę sobie dodać kilku centymetrów, zwłaszcza, że obracam się w towarzystwie dziewczyn, które mają ponad 160cm, więc kiedy gdzieś idę z nimi czy nawet w szkole to nie chce wyglądać jak dziecko. Takie jest moje zdanie, ale każdy może mieć inne, dlatego szanuje również twój gust :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama posiadam takie botki w kolorze czarnym. Mi się bardzo podobają. Najwidoczniej co dla innych jest żenadą, niektórym się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,