Christams Tag

by - 24.12.16

Znalazłam chwilkę, aby odpowiedzieć na kilka pytań z tego tagu, więc jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o mnie to zapraszam.



  • Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Przygotowania u mnie w domu zaczynają się jakieś 3 dni przed Wigilią, a kupowanie prezentów jakoś tydzień wcześniej.
  • Posiadasz kalendarz adwentowy?
Tak, aż dwa, jeden czekoladowy,który pierwszy raz w życiu nie zjadłam w ciągu jednego dnia, drugi zrobiłam sama z motywującymi tekstami.
  • Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Na ogół nie oglądam świątecznych filmów i tak, nie lubię Kevina. We święta lubię sobie obejrzeć jakąś bajkę np. Krainę Lodu.
  • Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
W całym domu roznosi się zapach świeżej choinki połączony z zapachem wypieków mamy, choinka wygląda jakby ją w cyrku ubierali,i ogólnie jest mniej więcej porządek, kiedy dochodzi do tego specjalnego momentu, zasiadamy całą rodzinką przy wigilijnym stole, czytamy Pismo Święte i zajadamy się makiełkami (przynajmniej ja), następnie otwieramy prezenty i oglądamy razem telewizje lub gramy w gry aż do 22, gdyż właśnie o tej godzinie idziemy na pasterkę. Resztę święta spędzamy z rodziną od strony mamy, lub taty.
  • Co najbardziej lubisz w świętach Bożego Narodzenia?
Chyba to, że spędzam czas z rodziną w spokoju radując się i śpiewając kolędy.
  • Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Santa Baby- Kylie Minogue, bardzo lubię styl w jakim została wykonana ta piosenka.
  • Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Albo żadną, albo żywą, oczywiście musi być ubrana kiczowato, gdyż każdy członek rodziny ma inne gusta i każdy ubiera tak jak uważa, więc zawsze wychodzi jakiś misz masz. Jednak nie musi być perfekcyjnie, by było idealnie
  • Jaki jest Twój ulubiony zapach świąteczny?
Trudno określić, zapach czekolady, cynamonu jak i pierników. Jednak najlepszy jest zapach żywicy z świeżo ściętej choinki w zimowy wieczór.
  • Jaki kolor choinkowych lampeczek lubisz najbardziej?
Żółte lub białe, jednak kolorowe tez skradają moje serce.
  • Odliczasz dni do świąt?
Najbardziej to odliczam ile dni do odpoczynku od szkoły.
  • Ulubiony zimowy napój?
Co innego jak dobre, gorące kakao!

Z racji, że już jest ten jedyny, magiczny moment w roku, składam Wam najlepsze życzenia, spełnienia marzeń no i uśmiechu!

You May Also Like

5 comments

  1. Bardzo fajny TAG :)
    Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt! Przeurocza ilustracja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag, z wieloma rzeczami widzę, że się zgadzamy :D
    Wesołych Świąt życzę! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też choinka to zawsze misz masz wszystkiwgo, ale zazwyczaj i tak wygląda pięknie :D
    I Kevin również mi zbrzydł lekko :/
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny TAG :) Super się czyta :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,