Jak dbam o swoje kręcone włosy?

by - 11.12.16


Cześć!
Dziś chcę podzielić się z wami swoimi sposobami na pielęgnację kręconych włosów. Na pewno jakaś część z was, ma ten sam rodzaj włosa co ja więc może dowiecie się czegoś nowego na temat właśnie dbania o nie.



Pierwszą bardzo ważną zasadą jest, aby nie czesać włosów kręconych na sucho, jak i na mokro. Czesanie ich powoduje osłabienie i łamanie się włosa no i puszenie. Dlatego ja swoją szczotkę odstawiłam już dawno i efekty zobaczyłam dość szybko. Jeśli jednak ktoś bardzo chce je rozczesać, proponuję grzebień z szeroko rozstawionym włosiem.
Kolejna sprawa, włosy kręcone są bardzo wrażliwe na ciepło i zimno dlatego trzeba je chronić przed czynnikami zewnętrznymi.


Produkty, jakich używam.


Gliss Kur | thermo-protect
Raz na jakiś czas, mam ochotę wyprostować swoje włosy, lecz zanim to zrobię, spryskuję je właśnie tym olejkiem, który chroni je przed niszczeniem podczas stylizacji na gorąco. Trzeba pamiętać, że tego typu produkty nie ochronią włosów w 100%, dlatego nie należy ich prostować/lokować za często. 


Kallos | Banana
Tę odżywkę kupiłam całkiem niedawno ze względu na jej pozytywne opinie blogerek, youtuberek jak i znajomych. Jej celem jest nawilżenie i dostarczenie witamin włosom. Po spłukaniu tego produktu włosy są miękkie i miłe w dotyku. Jedyny minus jaki widzę to jej zapach, pachnie takimi żelkami bananowymi, których nie lubię.


Dove | Pure Care Dry Oil Shampoo
Kolejny produkt, który kupiłam z polecenia. Producent obiecuje nawilżenie, jednak ja tego nie odczuwam. Ale szampon ma piękny zapach no i łatwo się pieni, co jest wielkim plusem.


Herbal Care | Odżywka w Spray'u ze skrzypu polnego
Używam jej codziennie na suche włosy. Daje im piękny, ziołowy zapach i je wzmacnia.

You May Also Like

15 comments

  1. Ja jednak jestem tego zdania, że włosy powinno się dość często rozczesywać, ale należy robić to delikatnie. Masz bardzo ładne włosy, ale ja zawsze chciałam mieć proste ;) Mam kręcono-falowane, za ramiona, jak na razie zapuszczam :) Też używam produktów z Gliss Kur, są świetne :)

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz takie ładne włosy :o nie zawsze kręcone mi się podobaja, al twoje to miód cud i orzeszki <3
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam mieć kręcone włosy, ale moje proste jak drut zupełnie nie chcą się kręcić :D Teraz już się przyzwyczaiłam, ale od czasu do czasu szukam sposobu na przedłużenie trwałości loków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kręcone włosy są niesamowicie wymagające... kiedyś byłam posiadaczką miliona loków, ale z powodzeniem się ich pozbyłam :P jakoś nie lubiłam siebie w tych naturalnych lokach :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piekne wlosy a bananowa maska jest świetna :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą maskę z kallosa mi akurat zapach się podoba:P śliczne masz włoski :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam kręconych włosów, a co najwyżej to falowane, więc z rad nie skorzystam :( Ja po prostu stawiam na szampon, jedwab i wieczny urlop od prostownic, lokówek itp.

    Może wpadniesz na mały wywód o komercyjnej gonitwie? :) Pogwałcenie (?) grudnia

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiesz może jak wydobyć skręt z włosa?nie chodzi mi o ich nieczesanie
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam tej odżywki w spray'u, ale jakoś nie widzę efektów :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. ZAwsze mnie ciekawiło jak się o takie włosy dba! Super *_*
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, a czym się różnią włosy kręcone od prostych pod względem wrażliwości na temperatury? Za bardzo tego nie wiem. Rozumiem jeśli byłyby cienkie i mało wytrzymałe, ale nie wsszystkie kręcone takie są. :P

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne masz włosy, moje są proste jak druty i niestety nie da sie ich zakręcić na dłużej :)

    zapraszam na blog o moim życiu: diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze chciałam mieć kręcone włosy, ale jak widzę ile mam zachodu żeby ogarnąć włosy a mam tylko lekko falowane to mi się odechciewa. :p
    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na szczescie mam proste, z czego bardzo się cieszę :D Ty tez masz bardzo ladne wloski :) Bardzo fajnie prowadzisz blog :) Obserwuję. Wpadnij do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,