Co jest w moim telefonie?

by - 4.12.16


Hey

Ostatnio mam trochę czasu wolnego więc nadrabiam posty, ogólnie wraz z Weroniką ustaliłyśmy, ze posty będą się pojawiać dwa razy w tygodniu. Mam nadzieję, że wam to podpasuje. Mam nadzieję, że w ten weekend uda mi się odpocząć od nauki.
Wpadłam na pomysł, aby podzielić się z wami aplikacjami, jakie mam na telefonie, dlatego bez zbędnego przedłużania, przejdźmy do tematu.



Tak wygląda druga strona "menu" (na pierwszej są tylko te podstawowe aplikacje). Jak widzicie, lubię mieć wszystko poukładane, więc mam kilka folderów a w nich aplikacje.


Pierwszy różowy folder to wszystkie aplikacje z mediami społecznościowymi. Jak widać, jest tam podstawowy facebook, instagram czy też snapchat.


Przy okazji zapraszam na mojego instagrama.


Zapraszam również na Snapchata.


Następną aplikacja jest musical.ly, polega ona na nagrywaniu filmików z piosenkami i nie tylko. Takie filmiki zazwyczaj wychodzą bardzo zabawnie.


Kolejna aplikacja to Pinterest, jest to coś podobnego do znanego wam Tumblr'a. Można się bardzo zainspirować. Naprawdę polecam! 


I ostatnią już aplikacją jest Polyvore, pewno wielu z was nie zna więc już mówię na czym ona polega.
Tworzymy stylizacje, w takim stylu jak tu widzicie. Możecie dobierać różne ubrania i inspirować się pracami innych. 



Zielony folder służy mi praktycznie do szkoły, jak widać jest tu budzik, plan lekcji i słowniczek niemiecko-polski i polsko-niemiecki.


Tutaj nie będę objaśniać, po prostu aplikacje do edytowania zdjęć.


No i na koniec Spotify, uwielbiam ta aplikację. Nie dość, że mogę tworzyć własne playlisty, to jeszcze widzę czego słuchają moi znajomi.


Powiedzcie jak podobał się wam dzisiejszy post i podzielcie się w komentarzu tym, co wy macie w swoich telefonach!

You May Also Like

12 comments

  1. Ta aplikacja do tworezenia stylizacji wydaje się świetna, dzięki za pomysł na spędzenie czasu xD No i pinterest- tyle razy się zmuszałam do tego i chyba w końcu wypróbuję ;)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczną tapetę :)
    Z Pinterest korzystam raczej na komputerze i to rzadko ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczyłam, że znajdę tu jakieś ciekawe aplikacje, których jeszcze nie testowałam, ale znam je wszystkie; szkoda.

    FLAMENTINE

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam telefon z Windowsem, również zamierzam zrobić o tym post, co się w nim znajduje :) Ty, masz standardowe aplikacje, ja też :) Obserwuję!

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, na pewno wypróbuję niektóre aplikacje! Zapraszam! :) https://xjust-my-lifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wpis. Jest tu parę aplikacji, które mnie zainteresowały!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Pinteresta - nieocenione źrodło inspiracji :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko co potrzeba widzę, że jest ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowała mnie ta aplikacja Polyvore. Jeszcze o niej nie słyszałam
    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo apek mam też u siebie :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,