Jak wypromować się na instagramie?

by - 6.11.16

Hey

Trudno mi do was pisać po tym jak was zawiodłam, "posty postaram się publikować regularnie". Tak się postarałam, że aż wcale. Najwidoczniej nie potrafię dotrzymywać słowa. Ale chcę to kontynuować i trzymajcie kciuki by mi się udawało.


Mamy już zrobione świetne zdjęcie, włączamy instagrama i publikujemy. Minęło trochę czasu, a mój post nadal nie został przez nikogo polubiony, co robić w takim przypadku?

GRUPY NA FACEBOOKU

Jest to idealne miejsce, gdzie możesz pokazać swoje konto na instagramie, jeżeli komuś się spodoba, odwiedzi twój profil i może nawet zostanie na dłużej!

#HASZTAGI

Każdy chyba wie, że im więcej dodamy do postu hasztagów, tym więcej osób go zobaczy.
Dlatego przy wstawianiu zdjęcia dopisz ok. 10 lub więcej, jak wolisz.  A jeśli chcesz dać drugie życie swojemu staremu zdjęciu, napisz hasztagi w komentarzu!
Listę tych najbardziej popularnych macie TU!






TAGI

Oznacz jakieś znane osoby! Dużo osób śledzi na instagramie zdjęcia na których gwiazdy zostały oznaczone i jest możliwość, że ktoś zauważy twój post. Jeszcze lepiej, jeżeli ta popularna osoba polubi zdjęcie, wtedy możesz się spodziewać, że zostaniesz zasypany polubieniami.

LOKALIZACJA

Były hasztagi, tagi, to i lokalizacja powinna się tu znaleźć. Jeżeli dodamy jakąś lokalizacje, osoba która odwiedzała to miejsce mogła zobaczyć twoje zdjęcie. Przez to na pewno twój post będzie miał większy zasięg.


WSPÓŁPRACE

Niektóre osoby z instagrama podejmują współpracę z innymi i promuję się nawzajem na swoich profilach. Zawsze możesz się skontaktować z taką osobą i zapytać, pamiętaj by być przy tym kulturalnym i nie narzucać się.

ODDAJĘ 

W ostateczności możesz się pobawić w oddawanie tzn. wpisujesz #likeforlike, lajkujesz posty i osoby lajkują twoje posty. Możesz także odwiedzić profil @oddaje i pod najnowszym postem w komentarzu napisac "nowe lub "oddaję", znajdą się osoby, które odwiedzą twojego Instagrama.

Jeżeli masz ponad 600 followersów na Instagramie, jest fajna aplikacja indaHash która łączy marki z właścicielami popularnych profilów. Więc możesz mieć jakąś opłacająca się współpracę.

Jeżeli wy, macie jakieś inne sposoby na wypromowanie się na Instagramie, koniecznie podzielcie się nimi w komentarzu!

Buziaki!

You May Also Like

19 comments

  1. ja nie zbyt często używam hasztagów ale rzeczywiście dzięki nim więcej osób się tobą interesuje
    fajny blog obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj fajna opcja by się wypromować na IG: http://insta-follow.eu/2148

      Usuń
  2. Czasami używam paru hashtagow
    Bardzo fajny post
    Zapraszam do swojego ig oliwia_felkel
    Super blog
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na posta :)

    Niestety promowanie insta nie jest takie łatwe :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie promuje się na instagramie, bo to mój pamiętnik... chociaż lubię jak zdjęcia do siebie pasują.
    Bardzo fajny blog!
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy blog :)

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post dla każdego instagramowicza! ja raczej nie mam wielu followersów, ale od instagrama chyba jestem uzależniona i wchodzę tam przynajmniej raz dziennie :) ta aplikacja bardzo mnie inspiruje :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny wpis, ładny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najczęściej używam hasztagów. Czasem Instagram potrafi mnie wciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. To co prawda nie jest sposób na promowanie, ale spróbowałam zrobić bardziej uporządkowanego Instagrama. Szybciej przekroczył liczbę 100 obserwatorów, od mojego poprzedniego insta ;)
    Z tych propozycji to używam hastagów i lubię dużo postó podobnych tematycznie.

    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem, że popularność na instagramie jest teraz istotna jednak nie uznaję ``oddawania``, uważam, że jest to zwyczajnie irytujące. Hasztagi są przydatne, sama często używam.

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post!
    So interesting!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam nie potrzebuje fejmu na ig ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy post :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydadzą się te triki jak w końcu będę mieć instagrama ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy post napewno z tego skorzystam. Zapraszam do siebie https://www.instagram.com/smileex_
    https://www.smillex.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na mojego instagrama: @livliviae
    Pozdrawiam! 💋

    OdpowiedzUsuń
  18. Tutaj fajna opcja by się wypromować na IG: http://insta-follow.eu/2148

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,