Bydgoszcz 2016

by - 13.6.16




Hey!
Jak się macie? Jak wam mijają ostatnie 2 tygodnie szkoły? Mam nadzieję, ze ocenki wystawione i jesteście z nich zadowoleni.
Dziś bardzo krótki pod względem notatki post ale mam nadzieję, ze wam się spodoba, albowiem fotorelacja z Bydgoszczy. Szczerze mówiąc, nie ma tam nic ciekawego, z wyjątkiem Muzeum Mydła i Historii Brudu, natomiast miasto jest piękne. Pod względem wyglądu bardzo mi się Bydgoszcz podobała.
Zapraszam do zobaczenia zdjęć.





























Byliście kiedyś w Bydgoszczy? Jak wam się podobało?

You May Also Like

21 comments

  1. jestem z bydgoszczy i masz racje, nie ma tam nic ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Bydgoszczy, ale miasto wygląda pięknie :)
    Trochę przypomina mi Poznań <3
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w Bydgoszczy jestem przynajmniej raz w miesiącu, bo mam tam niecałą godzinę jazdy samochodem :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia miasta, w którym tak właściwie nigdy nie byłam. Ciekawe musiało być tam muzeum.
    W szkole ogólnie mam już spokój - pasek jest :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne miasto, nigdy tam nie byłam.
    Mój blog - klik>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tam pięknie! Czym były robione zdjęcia? :) Są bardzo ładne!
    Julia's Secret

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam nie byłam... a jak tam pięknie! ah :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam sie z tym, że miasto jest piękne. Twoje zdjecia to uwydatniły :D
    floeerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia , Bydgoszcz jest naprawdę pięknym miastem.Wszystkie ocenki juz wystawione !
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. Ja jeszcze nigdy nie byłam w Bydgoszczy
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam okazji być w Bydgoszczy, ale ze zdjęć miasto wygląda pięknie :)

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia!
    Bydgoszcz to przepiękne miasto!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega blog, mega zdjęcia. : ))
    Zapraszam do mnie- xizdx0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy10:06 PM

    Fajne zdjęcia ;) nigdy nie byłam w Bydgoszczy ;0
    http://my-wooonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna fotorelacja :) nie sadzilam, ze Bydgoszcz emanuje takim pieknem :)

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzy ostatnie lata spędziłam w Bydgoszczy. Przyjechałam do niej na studia, ale niezbyt mi się spodobała. Są w niej takie miejsca, do których warto się wybrać, ale i takie, które lepiej omijać szerokim łukiem. Ogólnie mam co do niej mieszane uczucia i raczej w niej nie zamieszkam na stałe ;)
    Pozdrawiam, Czarne Kudełki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam w Bydgoszczy ;)
    Ładnie tam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia. Od października będę miała przyjemność zamieszkania właśnie w tym mieście ♥
    http://przez-pryzmat-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,