Spring TAG DDOB

by - 12.6.16

Hej! Dawno mnie tu nie było może z dwa miesiące jak nie dłużej. No ale wiecie koniec szkoły i zaczęły się poprawki. Ale dzisiaj mam dla was post którego wstawiam dzięki Oli.  Więc przejdźmy do pytań z tego tagu.

1. Nowy rok czy rozpoczęcie wiosny lepszy na zmiany?   - Natalia z bloga To Find Yourself

Według mnie wiosna jest lepsza na zmiany. Wiosną mamy większe chęci do życia i chyba wtedy łatwiej jest sie do tego zabrać.

2. Co uważasz o stwierdzeniu "na wiosnę wszystko rodzi się na nowo" i czy wg Ciebie to stwierdzenie odnosi się tylko do przyrody? - Anonimowa autorka z bloga Mój Mały świat

To stwierdzenie jest słuszne ponieważ przyroda budzi się do życia. Kwiaty kwitną. Drzewa dostają ponków. Wszystko ożywa. Ale nie odnosi się to tylko do przyrody ludzie także ożywiają budzą sie po nudnej i żmudnej zimie.

3. Co, według Ciebie, jest hitem tej wiosny?  - Klaudia z bloga Ayuna

Nie wiem zbytnio ponieważ nie interesuje się co jest na topie. Ale chodząc po sklepach sądzę że krótkie spodenki z koronką. Czy te spodenki można nazwać hitem tej wiosny?
Chyba tak bo co nie wiejde do sklepu to jest tam osobne stanowisko poświęcone właśnie tym spodenkom. Owszem podobają mi się one ale są strasznie drogie.

4. Czy przeprowadzasz u siebie wiosenne porządki w szafie? - Magda z bloga Kin-Jello

Tak przeprowadzam ponieważ ja dość szybko rosnę co idze z tym że ciuchy mi są za małe, i gust też się zmienia. Więc chociaż raz w roku właśnie na wiosnę robię porządki s swojej szafie.

5. Czy masz jakieś ciekawe wspomnienie, które wydarzyło się akurat w tą porę roku? - Asia z bloga Asia Janiszewska

Hmm... Jeśli tak pomyśle to nie mam w sumie żadnych wspomnien zwiazanych z wiosną raczej większość wspomnień mam z latem.

6. Z czym kojarzą Ci się wakacje? (zapachy, widoki, piosenki)  -Zuza z bloga Dark Blonde



Wakacje kojarzą mi się z słońcem, upałem, opalenizną, wyjazdami na wypoczynek z rodziną. W wakacje kocham położyć się i posłuchać muzyki która ma taki nastrój wakacyjny i imprezowy. A zapachy które kojarze z wakacjami to chyba zapach burzy po upalnym dniu. Wtedy pachnie tak ładnie deszczem.

7. Jak uważasz: czy fotografia, podstawowa wiedza na jej temat jest potrzebna do prowadzenia bloga? I jakie masz zdanie na temat fotografii w blogsferze? - Paulina z bloga Lovett Lov

Każdy z nas ma w głowie podstawową wiedzę na temat fotografii. I każdy kto chciałby założyć bloga powinien chociaż robić dobre i ładne zdjęcia. Nieznam się aż tak na fotografii aby oceniać zdjecia innych ale myślę ze zdjecia na blogach sa dobrej jakości i widać w nich pasje twórcy.

8. Skąd czerpiesz wiosenne inspiracje? - ekipa DDOB

Wiosenne inspiracje czerpię z przyroda ktora na nowo odżywa. Kwiaty pięknie kwiatną jest coraz cieplej. Oraz z tego że ludzie mają coraz więcej energii. Nie chodzą tacy smutni tylko coraz częściej na ich twarzach pojawia się uśmiech.

9. Co zawsze musi znajdować się w Twojej szafie z ubraniami? - Paula z bloga My Little World

W mojej szafie zawsze muszą się znajdować dżinsy. Ja niepotrafie chodzić w innych spodniach np. w legginsach czy dresach. Muszą być także moje ukochane T-shirty.

10. Jakie stawiasz sobie cele na wiosnę? - Ola z bloga Ola Brzeska

No chyba tak jak prawie każda dziewczyna to żeby zadbać o sylwetkę po świętach. Oraz to żeby zmotywować w końcu do pracy bo jestem strasznie leniwa.

11. Co myślisz o coraz popularniejszym  trendzie wiosennym na spodnie typu cullote? - Julia Janulewicz


Zdjęcie KLIK

Mówiąc szczerze te spodnie mi się nie podobają. Wyglądają jak by ktoś wziął dwa kawałki materiału i je zeszył. Osoba która ma spodnie na sobie wygląda jakby założyła je młodszej siostrze bo wyglądają jakby były za krótkie.

12. Jakie plany na wakacje 2016? :) - Weronika Klonowska

Moje plany na wakacje nie są jakieś super. Dzień po zakończeniu szkoły jadę do Oli na tydzień, później na dwu tygodniowy obóz od 1 lipca do 14 lipca. Resztę wakacji spędzę pewnie w domu lub na działce nie robiąc nic ciekawego podejrzewam że będę czytać ksiażki i nudzić się jak nie wiem.

You May Also Like

7 comments

  1. Ciekawe odpowiedzi, też robiłam ten TAG na swoim blogu :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag, odpowiedzi też fajne :) takie wiosenne
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:29 PM

    świetny tag i ciekawe odpowiedzi :)
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cullote to zdecydowanie hit tego sezonu! są świetne! Myslałam że to już koniec z tagami DDOB a tu proszę jaka niespodzianka <3 bardzo się ucieszyłam, bo lubię czytać odpowiedzi na te pytanka :) - www.momikasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo interesujace odpowiedzi ;) co do tych spodni to ja je uwielbiiam <3

    zapraszam! JUST EMSi (wspólna obserwacja? zostaw u mnie w komentarzu, że mnie obs a ja zrobię to samo)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Świetny post, dobrze, że wróciłaś!
    Nominuję cię do LBA (tak, wiem, że to stare)!!
    Wpadnij do mnie żeby zobaczyć twoje pytania!! :*
    Zostaw coś po sobie!
    ~Anet

    OdpowiedzUsuń
  7. Super odpowiedzi :D
    Też planowałam zrobić taki TAG ale u mnie chyba za dużo tego :D
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,