Bored

by - 25.7.16



Hey robaczki
Jak zauważyliście lub nie, nie było mnie tu od ponad miesiąca. Dlaczego?
Czerwiec był dla mnie stresującym miesiącem, ostatnie poprawki, próby, piosenki na zakończenie. Potem tydzień spędzony z Weroniką i jeszcze wyjazd nad morze. Potem mogę wam wrzucić fotorelację z tego.
 Krótkie wyjaśnienie było teraz czas przejść do tematu.
Czasem tak bywa, że w wakacje się nudzimy, różne są tego przyczyny: zła pogoda, przyjaciele gdzieś daleko albo złe samopoczucie. Dziś mam dla was kilka sposobów na nudę w wakacje.

Sprzątanie 

Najgorszy punkt z tych wszystkich, nie cierpię sprzątać, ale jeśli cały dzień masz siedzieć w domu, to milej by było gdyby był jakiś ład. Trochę czasu ci zejdzie na posprzątanie pokoju (no chyba, że należysz do tych co zawsze mają jakiś porządek).

Zdrowe jedzenie

W taki dzień masz czas na zrobienie sobie czegoś zdrowego i zarazem pysznego. Taki posiłek nie dość, że polepszy ci humor to doda energii.

Gry

Czas wyjąć stare, zakurzone gry planszowe i zaprosić do zabawy rodzinę. Jeśli nie macie takich gier, wystarczy kartka i długopis i można zagrać w "Państwa, miasta" lub w zwyczajne kalambury.

Rozwijanie pasji

Jeśli kochasz rysować, weź ołówek i zabierz się do roboty. Kochasz śpiewać? Żaden problem! Na Youtube jest wiele fajnych piosenek, które możesz poćwiczyć.

DIY

Znajdź inspiracje i przerób jakąś rzecz samemu, dużo znajdziesz na YT albo zszywka.pl.

A wy? Co robicie w nudne, wakacyjne dni?

You May Also Like

26 comments

  1. Ja staram się w takie nudne dni zajmować pasją, lub wyciągnąć znajomych na lody. Twoje propozycje również dobre.
    Śliczna bluzka.
    Obserwuję- podoba mi się/

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, w nudne dni zazwyczaj siadam przy szkicach lub gitarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w nudne dni po prostu śpiewam. Kocham to robić, mam też wrażenie, że dobrze mi to wychodzi, więc kiedy śpiewam sama dla siebie próbuję przełamać strach przed tym, iż inni uznają to za zwykły fałsz i brak talentu.

    Zapraszam do mnie:
    http:/ruelai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post. Ja jak mam takie dni to idę robić zdjęcia, ponieważ jest to moją pasją ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na moje marzenie muszę poczekać jeszcze rok tak długo,mam nadzieję ze w przyszłym roku będę mogła w 100% wykorzystać swoje plany
    Pozdrawiam
    Www.szerily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny post, ja zazwyczaj staram się zrobić wtedy coś ciekawego na bloga bo zdarzają mi się one baardzo rzadko..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zagrałabym sobie w jakąś planszówkę :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł calkkem fajne, szczególnie ten z rozwijaniem pasji.

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się, że tyle osób się nudzi, niby fajnie wyciągnąć z domu znajomych, a co robić kiedy wszyscy wyjechali? Rozwijanie pasji jest według mnie najlepszym pomysłem!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super inspirujący post :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://by-vanys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam DIY ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :3 http://olamyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W te wakacje nudzę się wyjątkowo!
    Dlatego założyłam bloga:)
    Dzięki za rady, na pewno skorzystam^^

    Mój blog - KLIK:)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czytam i nadrabiam ulubione seriale :D.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super rzeczy :)
    zapraszam również do siebie, wakacyjny post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie lubię sprzątać, a z gier bardzo lubię grać w tabu. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba nikt nie lubi sprzątać :) Super post. Ja gdy się nudzę, najczęściej wychodzę porobić zdjęci lub pojeździć na rolkach. Mozna poznać jakąś nową okolice :)
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. ja czytam ksiazki lub wlasnie sprzatam :d hhhhaahha albo ide pomoc dziadkom na dzialce ;3 a no i jeszcze raz czytam i czytam :d
    obserwuje ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w takie dni lubię robić zdjęcia, blogować, a przede wszystkim ćwiczyć :)
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne pomysły!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne pomysły :)
    To sprzątanie rzeczywiście nie jest takim złym pomysłem.
    Ja, gdy mi się nudzi i mam trochę czasu lubię zrobić taki "przegląd szafy" i uporządkować ciuchy.
    Moje sposoby na nudę w wakacje to wyjścia na basen, do kina, czy na boisko :)
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nienawidzę sprzatac !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy2:01 PM

    Fajny post :)
    W nudne dni lubię poczytać lub w coś zagrać :D

    https://aniaszumlas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. zawsze staram się sprawdzić, co się dzieje w mieście i wyskoczyć na jakiś event. Wychodzę na siłownie, spotykam sie ze znajomymi, uczę się wietnamskiefgo ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,